Felanmälan

Gör din felanmälan i formuläret nedan

 

Vart vänder jag mig om jag vill göra en felanmälan?

Här kan du göra en felanmälan dygnet runt. Vi behandlar din felanmälan under kontorstid, måndag-fredag kl 8.00-16.00. Använd formuläret här nedan.

Du kan också skicka ett mail med din felanmälan till felanmalan@goteborgslokaler.se. Beskriv felet så tydligt som möjligt och glöm inte att ange dina kontaktuppgifter. Alternativt ring oss på 031-335 01 00.

Vad som ingår när det gäller felanmälan och underhåll för dig som hyr en lokal framgår av ditt hyreskontrakt. Tänk på att i många fall står du som hyresgäst själv för det inre underhållet i lokalen.

Akuta fel som inträffar utanför våra ordinarie öppettider och som inte kan vänta till nästa arbetsdag, kan anmälas till jouren på telefonnummer: 020-21 30 20.

1 + 11 =

Varför hittar jag inte min adress i listan?

GöteborgsLokaler förvaltar också lokaler med annan fastighetsägare. Är du hyresgäst i någon av de fastigheter som våra kundbolag äger, hittar du kontaktuppgifter här nedan för respektive bolag. I ditt hyreskontrakt och dess bilagor ser du vem som ansvarar för vad samt vem som är din fastighetsägare.

Bostadsbolaget

www.bostadsbolaget.se
Välj För våra hyresgäster och Kontaktinformation på hemsidan och kontakta din Kvartersvärd direkt.

Familjebostäder

www.familjebostader.se
Felanmälan gör du via funktionen Hemma hos.

Poseidon

www.poseidon.goteborg.se
På hemsidan kan du logga in på Mina sidor där du enkelt gör felanmälan. Loggar du in för första gången behöver du skapa ett konto.

Gårdstensbostäder

www.gardstensbostader.se
På hemsidan klickar du på Felanmälan. Därefter loggar du in på Mina sidor där du enkelt gör felanmälan. Loggar du in för första gången behöver du skapa ett konto.