Felanmälan

Gör din felanmälan i formuläret nedan

Vart vänder jag mig om jag vill göra en felanmälan?

Har du något fel i din lokal så vänder du till din tekniska förvaltare med hjälp av kontaktformuläret nedan. Ditt ärende kommer att gå direkt till rätt mottagare när du väljer din adress i listan.

Vid akuta ärenden efter ordinarie arbetstid kan felanmälan göras till jouren på telefonnummer: 020-21 30 20.

Ditt namn *

Din epost *

Din verksamhet

Lokalnummer (Hittar du på din hyresavi)

Telefonnummer *

Ditt meddelande *

Välj område/Adress *

* = Obligatoriskt fält

Varför hittar jag inte min adress i listan?

GöteborgsLokaler äger både själva fastigheter samt att vi förvaltar lokaler med annan ägare. Är du hyresgäst i någon av de fastigheter som våra systerbolag äger, hittar du kontaktuppgifter här för respektive bolag. I ditt hyreskontrakt och dess bilagor ser du vem som ansvarar för vad samt vem som är din fastighetsägare.

Bostadsbolaget

www.bostadsbolaget.se
Välj För våra hyresgäster och Kontaktinformation på hemsidan och kontakta din Kvartersvärd direkt.

Familjebostäder

www.familjebostader.se
Felanmälan gör du via funktionen Hemma hos.

Poseidon

www.poseidon.goteborg.se
På hemsidan kan du logga in på Mina sidor där du enkelt gör felanmälan. Loggar du in för första gången behöver du skapa ett konto.

Gårdstensbostäder

www.gardstensbostader.se
På hemsidan klickar du på Felanmälan. Därefter loggar du in på Mina sidor där du enkelt gör felanmälan. Loggar du in för första gången behöver du skapa ett konto.