Du är här: 

Felanmälan

Vart vänder jag mig om jag vill göra en felanmälan?

Har du något fel i din lokal så vänder du till din tekniska förvaltare med hjälp av kontaktformuläret nedan. Ditt ärende kommer att gå direkt till rätt mottagare när du väljer din adress i listan.

Vid akuta ärenden efter ordinarie arbetstid kan felanmälan göras till jouren på telefonnummer: 020-21 30 20.

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Butiksnamn

Lokalnummer (Hittar du på din hyresavi)

Telefonnummer (obligatorisk)

Ditt meddelande (obligatorisk)

Välj område/Adress

Varför hittar jag inte min adress i listan?

GöteborgsLokaler äger både själva fastigheter samt att vi förvaltar lokaler med annan ägare. Är du hyresgäst i någon av de fastigheter som våra systerbolag äger, hittar du kontaktuppgifter här för respektive bolag. I ditt hyreskontrakt och dess bilagor ser du vem som ansvarar för vad samt vem som är din fastighetsägare.

Bostadsbolaget

www.bostadsbolaget.se
Välj För våra hyresgäster och Kontaktinformation på hemsidan och kontakta din Kvartersvärd direkt.

Familjebostäder

www.familjebostader.goteborg.se
Felanmälan gör du via funktionen Hemma hos.

Poseidon

www.poseidon.goteborg.se
På hemsidan finns ett formulär för felanmälan. Du kan också kontakta Husvärden via telefon, kontaktuppgifter hittar du på via Kontakta oss på hemsidan.

Gårdstensbostäder

www.gardstensbostader.se
Felanmälan gör du via ett formulär på hemsidan (Välj Gårdstensbostäder och Lokaler). Du kan också ringa växeln tel. 031-332 60 00 och få reda på vem du ska kontakta per telefon.

Facebook LinkedIn E-post Skriv ut